Herregud en FBU-are med Kikkoman i näven, ta skydd!
Varför bara små vikkosor?
- Trådstartare estetdrägg
- Start datum
Med andra ord så tänker den där killen (som knappt syns tack vare de snajdiga kläderna) laga en sju-åtta rätter. Är det Raskesvens fältkock?Nordesjö; sa:Precis!
Om man inte använder alla kärlen för att laga nästa rätt så utnyttjar man inte materielen, och då kan man ju strunta i att ha med sig grejerna!
Kan vara bra att ha som backup, annars är det här min snajdigt klädde fältkock;-)Strykarräven; sa:Med andra ord så tänker den där killen (som knappt syns tack vare de snajdiga kläderna) laga en sju-åtta rätter. Är det Raskesvens fältkock?Nordesjö; sa:Precis!
Om man inte använder alla kärlen för att laga nästa rätt så utnyttjar man inte materielen, och då kan man ju strunta i att ha med sig grejerna!
Raskesven; sa:Kan vara bra att ha som backup, annars är det här min snajdigt klädde fältkock;-)
Raskesven
Strykarräven; sa:Men det är opraktiskt att äta ur kastrullen samtidigt som man kokar fruktsoppa i den.graylingman; sa:Tycker inte det är nåt större fel med makaroner varken i fruktsoppan eller teet.
//A![]()
-PaTRiC-; sa:Strykarräven; sa:Men det är opraktiskt att äta ur kastrullen samtidigt som man kokar fruktsoppa i den.graylingman; sa:Tycker inte det är nåt större fel med makaroner varken i fruktsoppan eller teet.
//A![]()
men det e ju så man diskar kastrullen, först mat, sedan soppa och sist kaffe.. kastrullen är då nästan diskad..
Tackar Staffan, nu slapp jag skriva det själv (igen).öringen; sa:-PaTRiC-; sa:men det e ju så man diskar kastrullen, först mat, sedan soppa och sist kaffe.. kastrullen är då nästan diskad..
Men det blir lite väl varmt att äta ur den samtidigt som man K O K A R nåt i den![]()
-PaTRiC-; sa:Strykarräven; sa:Men det är opraktiskt att äta ur kastrullen samtidigt som man kokar fruktsoppa i den.graylingman; sa:Tycker inte det är nåt större fel med makaroner varken i fruktsoppan eller teet.
//A![]()
men det e ju så man diskar kastrullen, först mat, sedan soppa och sist kaffe.. kastrullen är då nästan diskad..