Var köpa lintillbehör och "clingons"

Hej

Jag undrar om nån vet butik eller e-butik i Sverige (eller med billig frakt) som säljer liknande följande saker:

"Line lock"
ykd8hez

"Clingon"
yzbvb7c

"Small cleat"
y9zfd4v

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?
Nåt liknande "Small cleat" har jag köpt på Hjertmans, för att spänna ihop gummikord.
Biltema har något likande också för gummikord, art. nr 25-718.

Tack så mycket för svaren allihopa. Bilderna är från RVOps men 35 GBP i frakt är lite dyrt för något som kostar och väger så lite.

Tack så mycket igen. Hade helt missat Classe i Sjön.

Jag mailade företaget som jag tagit bilderna från (länk högre upp) och beklagade mig för att min tidigare order fick samma fraktkostnad som några plastbitar. De svarade direkt att jag fick det fraktfritt så jag beställde därifrån. Bra för mig och bra för dom för det slutade precis som vanligt (att man aldrig lär sig) att det åkte med lite mer på samma beställning.

Patrik

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips