Var köpa Garmin Metroguide senaste ver (v10)?

Hej, det verkar inte vara helt lätt att få tag på den. finns den på ngt annat ställe än Dustin som är ganska dyra (1700+frakt)? /Andreas

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Beställde just från Globetrotter!

Cit Navigator Europe 2008 NT kostade 171€ inkl frakt. Men Garmins prissättning är ju minst sagt märklig, och varför är just Tyskland ett postorderland? Det jag har sätt är väl 2500kr på Dustin, och 1800kr för Metroguide. Men nu kanske jag kan hitta igen, Metroguide ver4 hade väldigt dålig täckning och det har hänt en del på 6år eller så. /Andreas

Ska du ha NT?

Cit Navigator Europe 2008 NT kostade 171€ inkl frakt. Men Garmins prissättning är ju minst sagt märklig, och varför är just Tyskland ett postorderland? Det jag har sätt är väl 2500kr på Dustin, och 1800kr för Metroguide. Men nu kanske jag kan hitta igen, Metroguide ver4 hade väldigt dålig täckning och det har hänt en del på 6år eller så. /Andreas

Om du har en så “gammal” GPS att du nu använder Metroguide ver4, så ska nu nog ha City Navigator utan NT om jag fattat det hela rätt.

http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=49855&highlight=city+navigator

Per

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips