Var kan man köpa ryggsäcken Arc´Teryx Bora 80?

Upptäckte denna site idag när jag letade info om ryggsäckar. Fastnade för
Arc´Teryx Bora 80. Vet någon var man kan skaffa den i Sverige eller Danmark . Kunde efter lite
surfande bara hitta den via butiker och siter i USA och Canada.

Tacksam för förslag?

Om jag inte får tag på denna, som det verkar, utmärkta expeditionsryggsäck tar jag tacksamt emot tips från erfarna resenärer och vandrare.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag tror att jag sett den på Naturkompaniet på Hantverkargatan, är inte säker dock. Fast du kanske inte ens bor i Sthlm och då är det ju inte till mycket hjälp...

Kolla in prylmarknaden här på utsidan.
Det var nån som la in en annons på en sån säck för ca 2 veckor sedan. Har du tur kanske den finns kvar.
/Tom

Wått och Torrt i Sundsvall har dem på hyllan. Det vore nog inte helt fel att se till att du provar ut rätt storlek både på rygglängd och midjebälte innan du slår till.

/Björn

Sasquatch i STH

Sasquatch på vasagatan i STH har den svenska agenturen för Arc'teryx och har hela sortimentet. Trevliga är de också! De hjälper dig att passa in säcken för din rygg etc.

http://www.sasquatch.se

arc'

Har en likadan sjælv, ær fantastiskt nøjd med den. En riktig slitvarg...

Køpt på Tierra (sasquatch) i Malmø. Fick hjælp med att bøja ramen så att den passade min rygg.

Finns annars på friluftsland i køpenhamn...
Lycka till...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips