Vandringsvänner i Göteborg

Hej!
Jag har nyligen flyttat till Göteborg och skulle gärna vilja ha några vandrings och friluftsvänner i Göteborg. Jag är 36 år, gillar att vara i naturen och utforska nya områden. Det skulle vara kul att känna mer personer med naturintresse.
Mvh Elin
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag bor i tranemo kommun, en bit från Göteborg, men jag har bil, kanot och hund, 39 år, tycker om att vara ute och vandra och paddla kanot.
Jag vill också hitta nån att göra äventyr med
 
Jag bor i tranemo kommun, en bit från Göteborg, men jag har bil, kanot och hund, 39 år, tycker om att vara ute och vandra och paddla kanot.
Jag vill också hitta nån att göra äventyr med

Ok, kul! Det är kul att paddla också! Jag träffade även upp en annan tjej här från Utsidan så vi kanske kan få ihop en grupp och hitta på något äventyr:)
 
Hej,
Jag är 35 år och bosatt i Göteborg. Älskar att vandra, paddla och vara ute i naturen, men är tyvärr lite av en nybörjare. Hade varit roligt att följa med om ni hittar på något äventyr 😊
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Hej Sofia! Vad kul, jag tror vi är på samma nivå. Vi skulle kunna träffas och alla som är intresserade får följa med så kan vi få igång ett gäng härifrån. Kanske en vandring ganska snart:)?
Kan du även vardagar ex på sen eftermiddagen?
Hur ser det ut för dig nu i sommar?
Ha det fint!
Mvh Elin
 
Hej!
Jag har nyligen flyttat till Göteborg och skulle gärna vilja ha några vandrings och friluftsvänner i Göteborg. Jag är 36 år, gillar att vara i naturen och utforska nya områden. Det skulle vara kul att känna mer personer med naturintresse.
Mvh Elin

Hej Elin och övriga! :) Jonathan heter jag, är ute ganska regelbundet med min syssling på turer kring Gbg. Vi följer gärna med på något äventyr om det passar? eller så styr vi upp något så ansluter de som är sugna. :)
Vi kan väll höras?

Med vänlig hälsning, Jonathan
 
Jag är också på! Har nyligen skaffat hund, cyklar mkt och campar! Dålig på forum men är lättare tillgänglig på Instagram, Julia.onbike.olah. Snälla skriv, drar oftast ut själv annars!!
Kram
 
Återupplivar tråden om någon är sugen på vandring. Tveka inte att höra av er. Jag är 40 år och är ute och paddlar och vandrar mycket.

/ Christian
 
Jag är rätt ny på det här forumet men brukar ge mig ut och campa med hammock och vandra med jämna mellanrum, så jag hänger gärna med om det fungerar tidsmässigt för mig. Nyskild 36-åring med 3 barn gör det lite svårt ibland :p
 
Är också ny här på forumet. Brukade vandra en del med en polare runt om Västra Götaland. Vi brukade vara ute en natt i stöten ungefär. Efter han nu fått barn blir det alltmer sällan, så nu letar jag efter nya vandringsvänner.
Är 35 år bosatt i centrala Göteborg, är någon intresserad utav att bege sig ut på stigen får ni gärna höra av er.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.