Vandringskompisar i Dalarna sökes

Hej!

Jag kommer från Dalarna och är ganska ny när det gäller att vandra. Jag vill äventyra och letar efter vandringskompisar, helst från Dalarna. Tyvärr är de flesta av mina kompisar inte så sugna på att vara i skogen och vandra.
 
Jag bor i dalarna och har börjat vandrat rätt nyligen, har dock dags-vandrat länge och vart friluftsmänniska hela mitt liv (fiske, svampplockning, osv.) Jag har samma problem som dig, mina vänner kan jag få jag ut ibland på dagsturer men inte mer än så. Skickar ett pm till dig.
 
Bor i Dalarna även jag och lider av samma problem som er :) Relativt ny I vandringsvärlden men vill ut mer i skog och mark, gärna med likasinnade.
 
Skulle vara kul om det gick att få till nån gruppövernattning som en del andra landskap på forumet har ibland. Jag är gärna med på en sån.
 
Hej,

Född och uppvuxen i Dalarna, numera boende i Västmanland. Om det blir något i södra delarna av Dalarna är jag intresserad av att hänga på. Det är bara en timme bort med bil.

//Erik
 
Jag är också född och uppvuxen i Dalarna. Bott utomsocknes i en herrans massa år men har nu flyttat hem igen. Bosatt mig i Falun.

Har fått en rejäl smak för vandring, älskar att gå på tur numera. Älskar tältturer men vill göra det oftare, samma gäller kanotturer.

Men jag har ingen i min umgängeskrets per dags dato som är intresserad, så jag försöker komma i kontakt med likasinnade :)

Skicka gärna ett meddelande här eller svara i tråden. Eller kom gärna med tips på vart man lättast kan vända sig för att lära känna andra friluftsjunkies :)
 
Samma problem här, alla friluftsintresserade vänner råkar nuförtiden bo långt bort. Söker sällskap till turer både i närområdet men också kanske iväg till Grövelsjön eller liknande! Hör av er i tråden eller på PM :). Jag är 28 år och bor i Falun i alla fall.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Petri Niemelä snöläge norra dalarna Dalarna 0
the_tnt Cykling i Dalarna Dalarna 2
spaceylisie Träningskompis sökes? Dalarna 4
stea SÖKES: säkringskompis. Dalarna 0

Liknande trådar