Vandring helgen v50

Hej!
Jag har tänkt att ut och vandra i helgen tänkte gå sträckan pinnarp-rimforsa, hoppas att jag får ledigt från jobbet på fredag och sånna fall ger jag mig av då. Är det någon som vill hänga på? Själv åker jag bil från linköping och hoppas på att kunna fixa skjuts så jag kan ställa bilen vid rimforsa så att man har en bil stående vid slut målet. Det är jag och två hundar som har tänkt att gå än så lämge iallafall. plats finns självklart i bilen.

Hälsningar Erik

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Ja det blev lite kort varsel nu och så. men jag funderar på om man ska försöka göra en mellandags vandring mellan jul och nyår, någonstans om det inte är allt för kast väder.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips