• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandra helger?

Jag tänkte gå någon del av Upplands leden nu till våren. Vill ut och testa lite ny utrustning. Fredag till Söndag var tanken.

Kan tänka mig och ta bilen ner mot Örebro om du har någon tur som du skulle vilja vandra. Behöver inte vara en led lite äventyr piggar upp en :)

Jag vandrar gärna på helgerna här i Örebro, är nybörjare, men har också svårt att få med mig kompisarna då dom skaffat sig förhinder (hus, barn osv), har riktig tur om jag får med dom en helg i maj, det blir nog allt, annars får jag gå själv.

Vad har du för planer? Sträckor?

Jag hänger också gärna på, även dagsturer. Jag finns i Värmland så är ändå ok reseavstånd och kul att se lite nya platser. Är för övrigt 33, kul med sällskap i ungefär samma ålder =) Jag kan även gärna tänka mig andra outdooraktiviteter i området som tex kajak.

Jag är ganska ny i Örebro, har försökt få tag på fler hiking intresserade runt Örebro sen jag kom hit. Skulle verkligen gilla att ha fler att gå med. Jag kan gå på allt från dagsturer, helger, eller längre tur med tillräcklig förvarning då jag naturligtvis jobbar. PM om intresse finnes. Är 39.

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg