Välkommna

Hej!
Det var bra att Värmland också får ett forum. Men hur används det?
Måste man på något sätt markera att ett inlägg gäller Värmland och om man gör det kan inlägget bara ses genom Värmlandsforumet och inte på allmänna forumet?
Gäller Värmlandsforumet bara diskussioner eller gäller det även bilder, bloggar, turer mm?
 

Bilagor

  • DSC_6635.jpg
    DSC_6635.jpg
    65 KB · Visningar: 545
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Forumet blir nog vad man gör det till, bilder, bloggar, turer och träffar osv är ju bara trevligt. Fin bild du skickade in förresten.
 
jomenvisst!

finns ju näst intill oändligt med bra vildmark här i värmland så det är toppen med en egen forumdel!
more skåre to the people!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.