Vad heter dom har????? snälla...

tack! tack!
menu kom den nästa fråga...var kan jag hitta dom?
bo i örebro ock naturkompaniet har ingenting lika som de över läkar jag skriv first.

kollat på fritidsbutiken.com - inget
addnature.com - inget

hr ni nån websidan tipps?

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
super-gaiters har jag áven hört användas. kan vara en bra lösning om man vill ha smidiga bergskängor (storskor kallas de visst pà svenska) under anmarsch och första delen av bestigningen, och sedan trá pà dessa nár det bórjar bli kyligt. Pà sâ vis slipper man lunka fram med expeditions-storskor, som ju är ganska overkill i de flesta fall.
Vissa modeller passar áven bra som lágerskor tror jag.

Kolla om de passar dina kángor innan du köper!

Neos

Jag har ett par Neos Explorer över pjäxorna på skidtävlingar, över jumpadojorna när jag kör hund, eller som lägerskor på skidtur med innerskora från pjäxorna i dem. Har en komis som körde Iditaroid i jumpadojor å Neos. Jag älskar mina Neos!!! Mina är stl. M och jag strl. 41 på fötterna. Skulle jag vilja ha vandringskängor i dem skulle jag behöva ha ett par Large.

Addnature säljer Neos men dock inte modellen Explorer, som är den varmaste tror jag. Jag köpte mina i USA.

http://www.overshoe.com/recreational/
[Ändrat av ssundin 2007-01-26 kl 21:15]

liquidmonkey; sa:
tack! tack!
menu kom den nästa fråga...var kan jag hitta dom?
bo i örebro ock naturkompaniet har ingenting lika som de över läkar jag skriv first.

kollat på fritidsbutiken.com - inget
addnature.com - inget

hr ni nån websidan tipps?

Här i Örebro så kan du kolla med Bergslagsäventyr också.

Lycka till
Peter P.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips