Ja det kan jag förstå, i och med att du tycks kräva lön för att slafa på nattåget. ;-)
Ja jag har den ovanan att ta betalt för min arbetstid ja, det kanske inte gäller alla hrä. en del kanske gärna tar två semesterdagar för ett kundmöte
Ja det kan jag förstå, i och med att du tycks kräva lön för att slafa på nattåget. ;-)
Varför inte på att skriva löpsedlar åt Expressen?Själv tänker jag bli rik på att bygga flottar åt isbjörnarna vid nordpolen.
Ja jag har den ovanan att ta betalt för min arbetstid ja, det kanske inte gäller alla hrä. en del kanske gärna tar två semesterdagar för ett kundmöte
Varför ska vi anstränga oss? Vi är redan bäst.
http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,522024,00.html
Hm det verkar som du sitter och sover för det mesta, inte bara på arbetstid ;-) Nattåget Stockholm-Umeå avgår kl 2212 och ankommer 0826, så det är nog få arbetsgivare som räknar den sömnen som lönearbete.
Kinas befolkning släpper ut 3,9 ton växthusgaser per person, och Sverige släpper ut hela 7,5 ton per person.
Men Sverige är kanske världsbäst på utsläpp av växthusgaser i förhållande till levnadsstandard.
Schweiz ligger före, de har lägre utsläpp än vi.
Tyvärr är detta inget klimatet bryr sig om. Sverige, Kina och Schweiz släpper alla ut minst dubbelt så mycket klimatgaser, per person räknat, än vad som är hållbart.
Det enda vi vinner på att minska (i stället för att avskaffa) utsläppen är tid. Inte resultat.