Vad får kajakförvaring kosta i Göteborg?

Hur mycket skulle ni vara beredda att betala per år för en väderskyddad, låsbar kajakplats 50 meter från vattnet i västra Göteborg (Önnered, Fiskebäck, Hinsholmen etc) som är tillgänglig året runt?

Jag funderar på olika alternativ för min egen kajak och ett vore att hitta på en gemensam lösning för fler av oss som söker en plats. Kostnaden skulle eventuellt kunna hållas omkring 1 500 kr för ett helår. Är det orimligt mycket?

Kalle

Jag är nog intresserad...

Jag betalar i dagsläget något mer, så 1500 pix/år känns faktiskt helt OK, dock litet grand beroende på vad man får för pengarna.
Helst skulle jag vilja att någon köpte ett hus i Önnered eller Fiskebäck åt mig men det är ju inte speciellt realistiskt... ;)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Nja

Ett hus i Önnered för 1 500 kr om året? Nja, jag vet inte. Om jag hittar det först så tror jag jag behåller det själv. :)

Men om det blir av med kajakförvaring hör jag av mig.

Kalle

Får man vara med på ett hörn?

Om ni hittar ett bra förvaringsställe i Göteborg är jag intresserad av att vara med på ett hörn. Ringde till de som förvaltar småbåtshamnarna för något år sedan, men de var inte intresserade av att hjälpa till med kajakplatser. Kanske kan man ligga på dem mer om man är några stycken, eller så är det lättare att leta efter altermnativ. Om någon hittar ett bra ställe där det får plats fler kajaker så hoppas jag att ni hör av er.

Tobias

Intresserad

Är också intresserad av kajakplats för 2 kajaker i Göteborgsområdet. Hör gärna av er om det kommer finnas plats över. /Jonas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips