Vad åker ni på i vinter?

Crispi CXA ( Döda tår men jag har börjat karva idom så det ska nog bli bra ). Sedan har jag Chili bindning
, letar nu bara efter en skida att montera den på hittat en Head cyber X50 som verkar OK, men hittar ingen som helst info om den skidan, någon som haft/provat den kanske??!! Sen har jag ju förståss reservparet Ross Black W ( 200cm ) typ 8år gamla med riva 1 bindning. Förra skidan var för övrigt en klassiker Morotto Dolomiti ( som jag till slut lyckades knäcka )

/Calle

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Skidor: Völkl 724 Pro (Tryck till och de ger tillbaks!)
Bindningar: Rottefella Cobra R8
Pjäxor: Crispi Pro Comp (5 år gamla nu)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips