Vad är detta för spillning?

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Innehållet är alltid bra att veta. Det ser ut som bär + päls? Jag tror också att det är björn, vilken del av Sverige?

Hej, jag tror innehållet var bär och gräs, det såg inte ut som päls. Dessutom var det några vita larver eller maskar i. Kan tillägga att det inte luktade i närheten av hur räv eller hundbajs brukar lukta, det luktade liksom inte så starkt och äckligt som dessa brukar göra.
Det låg mitt på en stig i skogen, rävar brukar också lägga där, men grävlingar lägger väl i gropar...

Vi bor i Örnsköldsvik, Västernorrland där det finns björnar, men detta var längre ut mot kusten där björnar är lite mera sällsynt. Dock har det setts till björn inte långt därifrån, inte detta år vad jag vet, men tidigare.

Hmm inlägget av Kristofer är skriver av mig, hade bara glömt att logga ut från hans konto och logga in med mitt konto... :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips