Vad är detta för kajak?

Vad är detta för kajak? Jag tycker det ser ut som en Point65, men jag har ingen aning om modell. Någon som vet?

Tack på förhand!

Bilagor

• default.jpeg
    default.jpeg
    18.9 KB · Visningar: 687
Senast ändrad:

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Hej,
Det är en Aquarius Traveller 530. Har själv nyligen köpt en likadan. Har bara hunnit paddla den två gånger, men än så länge är jag nöjd med den.

/ Morgan

Hej,
Det är en Aquarius Traveller 530. Har själv nyligen köpt en likadan. Har bara hunnit paddla den två gånger, men än så länge är jag nöjd med den.
Okej, hur passar den nybörjare tror du? Läste nånstans att den passar tyngre personer bäst. Själv är jag lättviktare, ca 55 kg. Kan det bli problem? Kanske blir tvungen att skaffa lite ballast men det får jag väl nästan räkna med, med tanke på min vikt.

Tack!

Vad tror ni om 6000 för en sådan i nyskick? Värt?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips