Ute och åker?

  • Trådstartare Anonym från gamla forumet
  • Start datum

Anonym från gamla forumet

Gäst
Är alla Snowboardare ute på äventyr? Kanske inte har tid med att bräcka varandras häftiga resor och dyra prylar (se på telemarksforum om ni undrar vad jag menar.)



Hej hej, nu ska jag ut och klättra.
 
Att du orkar!

Med ditt inlägg tippar jag på att du är 14. Gå med i "Stingklubben", blöja!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Anonym från gamla forumet

Gäst
Vad kul att någon blev träffad!

...vad är stingklubben? Är det din klubb eller vad? Vad gör ni där? Letar fjortonårigar och sånt?
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.