Tsähkkok

Hjälpsamheten är som vanligt på topp!

MikaelW: Nej det såg ju inte ut som någon drömplats direkt =)

Bandersson: Den platsen såg desto bättre ut! Trodde jiegnavagge var kargare än sådär faktiskt.
I fowwes sarekbok finns ytterligare en plats längre österut i dalen, så då finns det åtminstone två bra platser.


För övrigt instämmer jag med fowwes senaste inlägg riktat till trådskaparen. Jag gick njoatsovagge i fjol, och det fanns gott om riktigt fina tältplatser genom hela dalen.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.