Trött på att träna ensam?

Efter att i ett antal år ha nött skogsstigar, skidspår, asfalt, isar m.m i ensamhet känns det som det skulle vara kul med lite sällskap. Det i kombination med att jag skulle vilja pröva på multisport (gärna någon lagtävling typ citychallange eller bamm) gör att jag behöver komma i kontakt med likasinnade. Jag bor i Nacka och tränar normalt varannan dag. Någon intresserad?

Klas

Vet inte hur det är med din mobilitet gällande träning, men det finns en multisport klubb i sundbyberg.
De annordnar även SAR i höst

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
hej johan

har försökt mejla dig genom utsidan men är inte säker på det har nått fram. är du fortfarande intresserad kan du väl slå en pling på 070-6274401
klas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips