Träningspogram

Hej!
Ngn som har tips på bra träningsprogram/upplägg för en glad motionär som vill bli bättre på mtb(långloppscupen osv?)
har möjlighet att kanske träna 8-12 h veckan.
körde mörksuggejakten på 3.20, målet är i alla fall att försöka gå under 3.00..
tips på upplägg osv..
 
Inte dåligt vad träningstid du har, grattis!
Kör varje bra uppförsbacke du har 3 ggr! Spurta i motvind och glöm inte riktigt branta motlut där du måste bära och knata.
Hitta en mjuk sanstrand och kör minst 1 h i veckan på den.
Vikter på cykeln och dig själv kan även de öka träningsbelastningen.
Dina mål verkar uppnåbara, med arbete.

go tur
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.