• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskollega GBG

Hej!

Tränar för triathlon/multisport, har inget emot att träna mina löp o simpass själv. Dock är jag återinflyttad i gbg efter några år utomlands av jobb och har ingen koll på bra mountain bike områden runt stan. Skulle gärna hitta ngn som har koll på det att träna med, tjej/kille spelar mindre roll. Jag är ingen jätte erfaren MTB cyklist....

Hör gärna av er om intresse finns.

Mvh,

Jesper
 
Glömde

Givetvis tar jag gärna även emot tips på ev 'grupper' som ses då o då för att cykla MTB ihop ngnstans kring gbg...

Ave!!
 
Träningkompis

Hej!
Om du vill träna multisport så är herkules klubben du ska kontakta tillhör sverige eliten (toppen)
Hänger gärna med ut en sväng springer, cycklar eller på kajaktur. änggårdsbergen bakom Sahlgrenska är mycket bra och krävande för cyckel.
Åker du inlines?
Vad sägs om tur på Måndag slutar vid 16:00.
Det är bara att höra av dig.

Häls. Jonas
Tel: 0703-405919
Eller svara på mailet.
 
Hej Jonas,

Tack för ditt svar, ledsen jag dröjde, men jag har varit bortrest fram till i dagarna. Jag kommer slå en signal, så kan vi ju ta en tur.

Mvh,

Jesper
 
Hej Marie!

Det är ju ganska varierade distanser, beroende på om det är tempo, intervall el långlöp som gäller för dagen. Men slå en signal om du vill följa med ngn gång.

0703 679931

J
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.