TomTom Navigator + iPAQ 3850

Någon som har TomTom Navigator på iPAQ, jag skulle vilja ha lite synpunkter, t ex finns detaljerade stadskartor för täckningsområdet i Sverige.
Alla erfarenheter är välkomna.

TomTom Navigator

Hejsan Janne!

Jag har inte provat TomTom navigator till en Ipaq men dock till en Toshiba E330 och det fungerar alldeles förträffligt. Jag bor iofs i Belgien och där är täckningen enligt TomTom 100%, se denna sida:

http://www.tomtom.com/products/platform/extra_info.php?ID=31&Section=313&Language=1&Extra_Page=2

Som du ser så säger dom att det är 84% täckning i Sverige, dvs södra Sverige. Det enda negativa jag kan säga än så länge är att det blir lite mycket kablar i bilen. Positivt är att det är lätt att installera samt att det är användarvänligt, rekomenderar dock att man köper till ett minneskort och installerar kartorna på detta.

Hoppas att detta var till någon hjälp.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips