Tomt på chatten

Vad tusan. Tänkte jag skulle dra in på chatten och prata med några glada. Är det alltid tomt där när det är cykelkväll.
Thomas.

ofta

Tyvärr är väl chatten oftast tom. Jag för min del tycker att formen på själva chattet inte gör det så intressant.

Sen antar ju nästan Forumet formen av ett chat, om än med minuter emellan svaren men håll med om att det är fart där :)

Hade gärna chattat lite mer för att få en personligare syn på folk här på utsidan. Men som TUR är så har väl folk bättre saker för sig än att chatta: som att vara ut och uppleva exempelvis.

Ha det!

PS. Skall väl inte lägga allt för stora tidssamvetskval på Lindh o Co men en önskedröm vore ju ett litet popupchatfönster där man lite snyggt kan se vilka som är inne, "always on top" som man inte som nu glömmer bort sig i väntan på en "partner"

[Ändrat av Buda 2001-09-05 kl 22:36]

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips