Tips på fint hus för vandring

Hej,

Vi skulle vilja vandra och fiska i fjällen med ett fint hus som bas. Huset skall gärna ligga lite enskilt och vara av väldigt bra standard (50-års upplevelse). Gärna tillgång till medel/svår vandring med fiskemöjligheter i närheten. Vet någon om/hur man kan hitta dessa objekt?

Tack!

Testa att söka på hemsidan/appen Airbnb i ett område som känns rimligt för er. Där finns många guldkorn.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag har en kompis som hyr ut en fin stuga i Katterjokk (just öster om Riksgränsen).
Uppfyller dina kriterier bortsett från att den ligger nära andra stugor men med fin utsikt.

/M

Västerbotten för långt bort?

Där finns bra harrfiske och en hel del fin vandring har jag förstått av bekanta. Men jag har ingen koll på hus av den kategori du söker.

Thure

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips