Tapatalk

clindh

Forumvärd
Nu har jag aktiverat Tapatalk för nya forumet.

Jag gillar inte Tapatalk egentligen, de "rider" på andras forum men kräver ändå $5-$10 i månaden för att reklam för dem inte skall läggas in som signatur i inläggen bla.

Men ni som använder skall kunna stänga av detta själva via appen, så jag rekommenderar detta.
 
Senast ändrad:
Nu har jag aktiverat Tapatalk för nya forumet.

Jag gillar inte Tapatalk egentligen, de "rider" på andras forum men kräver ändå $5-$10 i månaden för att reklam för dem inte skall läggas in som signatur i inläggen bla.

Men ni som använder skall kunna stänga av detta själva via appen, så jag rekommenderar detta.
Jag skulle verkligen vilja slippa popuppen om att använda tapatalk vare gång jag besöker forumet. Jag har inte ens appen installerad och den är så utformad att tapatalk är förstahandsvalet men besöker jag forumet genom en webbläsare borde det kunna antas att samma webbläsare är det önskade valet. Går denna popupp att stänga av, annars föreslår jag att stödet för tapatalk tas bort.
 

clindh

Forumvärd
Kollade upp det där - att kunna stänga av det där skall dom förstås också ha betalt för....
Nä jag tror nog vi skall skippa Tapatalk. Ni som använder det, vad är fördelarna?
 
Jag blir fortfarande spammad med popup försök från tapatalk att kapa min webbläsare regelbundet när jag tittar på ett inlägg i forumet på mobilen. Hur kan jag bli av med dessa ständiga popup fönster från tapatalk, rejält irriterande!
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...