Svensk högalpin klättring på TV4+ kl 20.00???

Dom säger på tv4 att det ska vara en dokumentär på tv4+ klockan 20 med svensk högalpin klättring, men på programtablån på tv4.se står det:

"20:00 Adrenalin
Del 13 av 29. Dagens Adrenalin möter Malin Lindgren, som vunnit både SM och NM i mountainbike ett antal gånger. Chris Jackson åker till Costa Rica, ett paradis för alla naturälskare, för att bland annat se de gigantiska gröna sköldpaddorna lägga ägg nattetid. Dessutom reportage om longboardåkare i Stockholm. "

Är det klättring eller. Måste jag åka till en kompis med tv4+ ikväll. Är det nån som vet? Det är lite bråttom.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Men hallå

Laxfiske i altaälven eller en dokumentär om alla svenskar som har varit på Mt Everest. Vad är roligast att se. Till Alta kan man ju bara ta och åka och fiska. Du kan säkert vara där och fiska på torsdag. :)Det är bara att åka. Everest är ju lite svårare.

Närå, jag bara skämtar.

TV4+

Det verkar vara fler än jag som missar det här med TV4+, som tydligen är någon ny kanal (digital?). Hade tänkt se programmet om alpinism, men hittade det inte i DN:s menyer, varefter jag upptäckte fadäsen!
\C

Rätt uppfattat

TV4 + är det ja...
Programmet var igår med specialen om svenskar som klättrat Mt Everest.

Sitter somklistrad varje vecka klockan 20.00 för en timmas ADRENALIN!

Rekommenderas... ++++ (4 plus!)

MVH
Jmlove

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips