Sula om meindl kängor?

Har ett par meindl bornoe som jag gått lite väl mycket i själva skon är i gott skick men sulan börjar bli rätt slut så jag undrar om det går att sula om dem? Någon här som har erfarenhet att sula om meindl kängor?

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

avslutad210712

Gäst
Som sagt - skicka till Moxter

Jag har ett par Meidl där jag hade snednött klackarna. 1000:- hos Moxter och 250:- hos den lokala skomakaren för att fixa klackarna.

Hade ett annat skoproblem med ett annat par Meindl som Moxter skötte på ett sätt som är i klass med Lundhags. Tänker inte berätta vad eller hur det löste sig men det var som ett skolexempel på hur en leverantör tar hand om sin kund på absolut bästa sätt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips