Sugen på Alperna 2013?

Hej!

Jag är grymt sugen på att åka iväg till Alperna en vecka eller två under feb/mars 2013!
Kompisarna tycker väl inte att det är högsta prio, så nu söker jag dig/er som vill hänga med!

Jag 26 år, är medelbra åkare och har åkt en del i sverige samt franska alperna.

Hör av dig om du är intresserad! Jag är flexibel, bara vi kommer iväg och får åka!!

Ha det fint!
Lina

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Nu får man ju inte göra reklam här men... Ett tips är annars att du åker med någon arrangör typ UCPA eller Langley. En hel del åker själv på dessa resor, då man iaf träffar massor med härliga människor på plats.

Lycka till!

Hej!

Jag har också tänkt mig en vecka i alperna eller svenska fjällen i vinter och gärna med lite turande utanför pisten.

Hör av dig om du fortfarande är intresserad av resesällskap.

Klas

Hej

Jag är oxå lite sugen på alperna men det beror lite på när.. Har en resa inplanerad vecka 10. Behöver nog jobba lite mellan resorna :)

// Anna
24 år

Hej!
Jag har just bokat en resa med ucpa till Saint Sorlin v12. Reser ensam för första gången men med ucpa brukar man ju träffa en hel del folk. Har du hunnit boka något? Vore kul att komma i kontakt med någon mer som skall med. Kanske vore något för dig?

/ Charlotte, 31år

Skidresa till Österrike

Vi är ett gäng som åker till Österrike med buss v. 9. Vi åker från Kristinehamn den 22/2. Det finns platser kvar och det går bra att gå på bussen under resan söderut. Hör av dig om du är intresserad!

/Samuel

Hej Lina,
Har du redan hittat ett resesällskap och bokat en skidresa till alperna? Jag är nämligen också jättesugen på att åka skidor i alperna men jag saknar resesällskap.

Hör gärna av så att jag vet.

Hälsningar
Johanna

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips