Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stormtändstickor
- Trådstartare Snödrivan
- Start datum
Gengaständstickor brinner lite längre
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Röda stjärnan?Man kan bli glad över små detaljer men denna lilla förpackning passar mig perfekt.
Tja det funkar men denna lilla påse har bra power som jag sällan använder men bra någon enstaka gång.Vanlig tändsticksask i en plastpåse, sen lite tidningspapper & Tsprit !! Eller tändbriketter.
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Utmärkta stormtändstickor i obruten originalförpackning. Ligger alltid i packningen om utifall. Lite Dala-nostalgi från 70-talet för er som var med. Och helt ok pris!
avslutat250428
Avslutat
Hahaha, så mycket gilla priset...Utmärkta stormtändstickor i obruten originalförpackning. Ligger alltid i packningen om utifall. Lite Dala-nostalgi från 70-talet för er som var med. Och helt ok pris!Visa bilaga 46227
Jag var rätt ung på 70 talet och var scout.Utmärkta stormtändstickor i obruten originalförpackning. Ligger alltid i packningen om utifall. Lite Dala-nostalgi från 70-talet för er som var med. Och helt ok pris!Visa bilaga 46227
Men jag köpte mina 6 st stickor för 19 kr nu.
Kpi säger på 415 2024 medel med 1980 som 100, 1,3 kr *4,15= 5,4 kr
På Heimers i Falun köpte jag min första stora ramsäck. En Haglöfs GrönlandUtmärkta stormtändstickor i obruten originalförpackning. Ligger alltid i packningen om utifall. Lite Dala-nostalgi från 70-talet för er som var med. Och helt ok pris!Visa bilaga 46227
Och vart hittar du det utan gå på loppis?Gengaständstickor brinner lite längre
Som man säger, mycket var bättre förr, även priserna
Liknande trådar
- Svar
- 5
- Visningar
- 782
Dela: