Stetind

Jag och min bror ska upp till Lofoten i slutet av Juni, men då är det nog för tidigt att klättra Stetind.
 
Sydpillaren. Sist vi var på Lofoten så hade vi den inplanerad, men då var det mycket snö på insteget, så vi blev avrådda att ens prova att ta oss fram dit pga ras risken.
 
Om nån är sugen på enm snabb tur så är jag på. Kommer vara i Tromsö hela sommaren och jobba men kör gärna ned typ fredag kväll och kan klättra fram till söndag kväll.
 
Jag är sjukt sugen och har ingen partner spikad än. Öppen för idéer, samåkning mm Vi kanske kan bli ett gäng?
 
Senast ändrad:
Jag är också intresserad men kan nog bara helger. Kommer att jobba på Skjervöy från mitten av juni. Var där förra året i början av juli men då var det snö kvar.
 
Det här låter oerhört intressant, verkar finnas intresse för en hel gruppresa :) Stetind står högt på listan och kan tänka mig att åka bara för den. Slutet av juli mest intressant för min del.
 
Datum

Oj, många var intresserade, kul.
Min plan är ett försök v 32. I dagsläget är vi två klättrare från Falun
och ett replag till vore bara kul/bra.
 
Jag vill!

Hej allihopa!

Som sagt, fjället väntar! Vilka datum kan dom flesta?
Vem tar med fiskespö? Det finns gott om fet makril i fjorden har jag hört!

Med vänliga hälsningar

Kaj
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...