Stadium´s egna inlines

Är det någon som provat stadium´s egna inlines märke?

Såg att dom hade för 999:- nu med abec7 och alu skena,

Hur är kvalitén? köpvärda?

Hadet
Kardtaillars

Eget märke???

Jag visste inte att stadium hade ett eget märke,dom kan nog kanske vara prisvärda.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
om det är CC som du syftar på, så funkar de utmärkt...Jag har haft mina i snart fyra år.....

/P.D

CrazyCreak är rätt så sköna - för sitt pris. Hade ett par för ett antal år sedan, de höll i någon månad, innan skon sprack upp, och jag fick ett par andra på garantin (annat märke dock). Förutom att de gick sönder, så hade de skön komfort i skon.
/D

Jag misstänker snarare att han syftar på revolution. Om inte jag missminner mig så stadium ett antal egna märken. Det är t.ex. Everest som de har till sovsäckar, tält, väskor, skidkläder o.dyl. Sen har de ju 4D för golfprodukter. SOC har de för träningskläder. Revolution har de till innebandy, hockey och inlines prylar.

Ytterligare reklamation

Fluoronauten; sa:
CrazyCreak är rätt så sköna - för sitt pris. Hade ett par för ett antal år sedan, de höll i någon månad, innan skon sprack upp, och jag fick ett par andra på garantin (annat märke dock). Förutom att de gick sönder, så hade de skön komfort i skon.
/D

Min son hade ett par CrazyCreak för ett par år sedan. Efter någon vecka reklamerade han sitt par och fick byta till ett par Salomon. Han åberopade fel på hjul och kullager. Jag har ingen erfarenhet av CCs inlines men gillar deras knä- och armbågsskydd.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips