• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Söker person till säkringskurs på Klätterverket

Jag har en vän som söker person för att gå säkringskurs med på Klätterverket i Nacka. Maila för info till david_gransman@hotmail.com

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Det är absoult inget fel med deras intruktörer, jag har bara goda erfarenheter av dem. Dock har de som krav att man är minst två stycken som måste gå en säkringskurs samtidigt.

langby; sa:
Det är absoult inget fel med deras intruktörer, jag har bara goda erfarenheter av dem. Dock har de som krav att man är minst två stycken som måste gå en säkringskurs samtidigt.

Ring Verket och säg att du är intresserad av att gå, så kan dom para ihop dig med någon annan "singel" alt. att du hänger på en annan kurs. Jag har haft såna kurser tidigare så det ska inte vara något problem.

Mvh

/Fredrik G.

Fast jag skickade ju ett mejl till dig genom utsidan att jag också har en kompis som söker någon att gå med...

lilla_my; sa:
Fast jag skickade ju ett mejl till dig genom utsidan att jag också har en kompis som söker någon att gå med...

Aha, då ber jag om ursäkt. Jag förstod det som att din kompis skulle återkomma till mig om det fortfarande var intressant. Jag ska framföra detta till min vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips