söker klätterkompisar i jkpg

hej jag är en tjej på 23 år som började klättra i somras. Det har blivit mest inomhus men i vår och sommar vill jag klättra ute. Är det nån som söker klätter kompis?

Förrutom klättring när tillfälle ges springer och styrketränar jag.

H/Tarja

mail:tarja.k@hem.utfors.se

Tarja

Det finns ju en hel del trevliga klättrare på klätterklubben. Det är ju bara att höra sig för, jag tror att det är många som skulle vilja komma ut och klättra i vår/sommar. Men som sagt så behövs det ju lite mer kunskaper när det kommer till utomhusklättring. Om intresset är tillräckligt stort kankse vi (klubben alltså) kan anordna någonting för de som vill börja klättra ute.

Må väl, så syns vi säkert på vägggen.

Stefan

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hejsan

Hejsan!! Jo om du har lust att klättra så är det bara att höra av dig!! Jag började klättra för nu ca ett årsedan, så jag är inte så duktig men jag älskar det. Så om du vill ta några leder så ställer jag gärna!!!
Du kan nu mig genom att skriva till osocker@hotmail.com

Kramar Oskar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips