söker klätterkompisar i jkpg

hej jag är en tjej på 23 år som började klättra i somras. Det har blivit mest inomhus men i vår och sommar vill jag klättra ute. Är det nån som söker klätter kompis?

Förrutom klättring när tillfälle ges springer och styrketränar jag.

H/Tarja

mail:tarja.k@hem.utfors.se

Tarja

Det finns ju en hel del trevliga klättrare på klätterklubben. Det är ju bara att höra sig för, jag tror att det är många som skulle vilja komma ut och klättra i vår/sommar. Men som sagt så behövs det ju lite mer kunskaper när det kommer till utomhusklättring. Om intresset är tillräckligt stort kankse vi (klubben alltså) kan anordna någonting för de som vill börja klättra ute.

Må väl, så syns vi säkert på vägggen.

Stefan

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Hejsan

Hejsan!! Jo om du har lust att klättra så är det bara att höra av dig!! Jag började klättra för nu ca ett årsedan, så jag är inte så duktig men jag älskar det. Så om du vill ta några leder så ställer jag gärna!!!
Du kan nu mig genom att skriva till osocker@hotmail.com

Kramar Oskar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips