Sockerkaksformen - Ugn

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
6934.jpg

Jag lyckades!

http://www.hjertmans.se/shop/artiklar/artiklar.asp?rubnr=114&xartnr=6934&refresh=0,6133844

Aktuellt

Vandra säkert i värmeböljan

Vandra säkert i värmeböljan
Sommarvandringar står på schemat för många, men värmen ökar risken för både vätskebrist och värmeslag. Med rätt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.
Hmmm... lite tung, även för stor. Om man nu inte är väldigt förtjust i sockerkaka.
Ska nog köpa en till segelbåten i alla fall.

Kanske man kan plagiera underdelen så den passar till lillans leksakssockerkaksform?

/Ulf

Alla studenters dröm

Den där ugnen hade jag gärna haft när jag bodde i studentrum med pentry utan ugn. Hade varit väldigt smidigt!

Improvicerad burkugn görs lätt av en lätt stekpanna, sockerkatsform och en större kakform. Kan behövas om du skall baka i små gasugnar eller ovanpå hällen.
Frilufts miniugnar på loppis senaste åren mellan 5:- och 15:-.

go tur

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.