Slipa kniv

Mannen du borde ligga mer, det släpper på spänningar och inre frustration..

:D

Hehe det får man aldrig för mycket av. Det var för att framdriva och väcka en reaktion jag skrev så. Igentligen bryr jag mig ett dugg vad folk tycker. Jag tycker bara att det är tråkigt när det blir ordgemäng i olika medier bara för nån tycker att nån annan har fel. Jag är alltid trevlig när jag pratar med nån även fast jag tycker annorlunda( förutom nu då :) ) Som sagt jag gjorde bara ett reaktionstest.

Som sagt åter till ämnet.
Jag är själv sugen att bygga nått liknade men jag är mitt i ett husbyggen så jag har ingenstans att bygga slipen.

Hehe det får man aldrig för mycket av. Det var för att framdriva och väcka en reaktion jag skrev så. Igentligen bryr jag mig ett dugg vad folk tycker. Jag tycker bara att det är tråkigt när det blir ordgemäng i olika medier bara för nån tycker att nån annan har fel. Jag är alltid trevlig när jag pratar med nån även fast jag tycker annorlunda( förutom nu då :) ) Som sagt jag gjorde bara ett reaktionstest.

Som sagt åter till ämnet.
Jag är själv sugen att bygga nått liknade men jag är mitt i ett husbyggen så jag har ingenstans att bygga slipen.

Hehe (anade och hoppades det)

Tiden räcker aldrig till eller hur. Var bor du nånstans?
Om skåne kan jag fixa till dig. Annars kan du skicka dina knivar så fixar jag dom snuskigt skarpa åt dig men då vill jag ha betalt för åtminstone materialåtgångenm

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hehe (anade och hoppades det)

Tiden räcker aldrig till eller hur. Var bor du nånstans?
Om skåne kan jag fixa till dig. Annars kan du skicka dina knivar så fixar jag dom snuskigt skarpa åt dig men då vill jag ha betalt för åtminstone materialåtgångenm
Jag kör frihand nu å det blir helt ok. Anstränger jag mig så kan jag raka fjunet från armen så jag överlever tills vidare. Men tack för erbjudandet :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips