Skidåkning

Mina vänner är så tråkiga och bundna till sina partners att de inte kan hänga med och åka skidor. Är det fler som sitter i min situation och vill dra upp och åka lite någonstans?

Själv är jag en medelgod skidåkare som åker allt utom offpist som jag inte riktigt behärskar fullt ut utan att göra bort mig ;)

// Jocke, 27, Stockholm

Japp, samma här, jag försöker få med mig folk v5 till alperna men det går trögt. Plan B kommer nog att vara UCPA och antingen ski ordinaire eller evolution.

Vart hade du tänkt dig?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Lycka till att hitta folk Jocke! Skiter det sig kan du ju alltid komma upp hit till Tromsö, men här blir det toppturer. Annars kan vi mötas i Riksgränsen eller Björkliden.

/Rasmus

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips