• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skärpning tjejer!

hmm

Något matt blir jag när det skrivs att man "erkänner lite" när man som tjej använder tjejforumet...*suck*...Erkänner vaddå??? JA, tjejer och killar ÄR olika. Himla tur, tänk vad tråkigt om vi hade levt i en enda stor androgyn värld :)

Personligen tycker jag att det är kul att surfa runt på ALLA forum. Man kan ju hitta de mest intressanta debatter under rubriker som man kanske inte alls tror sig vara intresserad av egentligen.

7 av 12 inlägg i denna debatten på detta "tjejforum" har för övrigt gjorts av killar...

Ajö
Jennie

Tänkte bättra på statistiken....

för oss tjejer :)

Vet inte om det är synd att det ska behövas ett tjejforum som det redan nämdes - vi är olika och ser olika ut!

Men jag håller med om att det kunde vara lite mera "drag" här......

Har tex i höst gått och upprör mig över att det verkar som om det är meningen att tjejer endast ska gå på gym om de ska röra sig - några andra kläder säljer inte dom vanliga sportbutikerna. Däremot finns det massor med vettig utrustning för killar att dra på sig även i kylan..............

Så här kommer en fråga tjejer - var kan jag hitta OK kläder att springa i - för nu har jag en jätte-bra ursäkt att låta bli - har inga kläder ;-)( Bor i Stockholm)

Föresten Duracel kaminen - vi var två tjejer och paddlade i helgen som var - Inga killar ute då!

Mors
Jes

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips