Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är på jakt efter tunt (2-3 mm) självhäftande material som kan klistras på en kajaksits för att göra den skönare att sitta på. Vet att det medföljer färdigskuret till vissa nya kajaker. Men kan man köpa det nånstans?
Du kan ju prova på OKQ8. Där bland ljuddämparmattor och motorrumsbeklädnad kan det finnas sånt som går att använda.
Bilsadelmakerier kan också ha lämpligt mtrl.
Sadelmakerier har också olika typer och bredder på Velcroband(kardborre).
En de sån här plast med hel självhäftande sida kan vara i stort sett omöjlig att få dän när den stunden kommer. Pröva först med kardborre.
Själv sitter jag väldigt skönt på en hemgjord sits av trä där sittytan är oljad. Som på en gammal pinnstol nästan.
Skulle jag nångång vilja sitta mjukt fäster jag en bit tunt liggunderlag med lite silvertape i kanten. Då kan jag lätt ta bort den om den blivit våt eller onödig.
Känslan av att skida ut bland Svalbards till synes ändlösa glaciärer med en maximalt lastad pulka är svårslagen. Expeditionen sträckte sig över 600 ...
Claes Grundsten är främst förknippad med sina storskaliga landskapsfotografier. I Sarek – en biografi lyser dock de glättiga panoramabilderna med ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer