• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Singelträff, Söderåsen 12-14 Januari

Jag kan tyvärr inte komma på träffen den 19-21 så jag gör ett nytt försök att få ihop ett gäng. I övrigt hade jag tänkt samma upplägg som den andra träffen en vecka senare.
//Janne
 
Japp, jag är intresserad, och tror nu att jag har tid och möjlighet att dyka upp. Jag kör från Mölndal, om någon vill följa med. / Kristina
 
hej

Jag är oxå sugen,,bor i nordvästra skåne o gillar att vandra mycket men gör det alltid själv,så det skulle vara kul..men är osäker på utrustning,,vad behövs ni erfarna,,jag brukar mest vandra på sommaren,men går mycket annars oxå men inte i mer än ett par timmar i sträck nu på vintern..men hänger gärna med..
 
Bra sovsäck eller om du har två - ta med båda. Varmt liggunderlag eller två. Raggsockar, varma sovkläder kan vara bra. Termos. Vi sover inomhus. Jag har kök som jag kan låna ut om ni diskar efter er.
//Janne
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
adventure_transport Singelträff, Söderåsen 20-21 Januari. Träffar 10

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.