Sidficka till Haglöfs Victor?!

Hjälp!
Jag har lånat en Haglöfs Victor 60 liter och tappat bort en av sidfickorna! Är det någon som vet var jag kan få tag i en ny, eller som rent av har en att sälja? Känns så surt. Försökt via Haglöfs men de kunde inte hjälpa mig, vilket är konstigt eftersom det inte borde vara första fickan någon tappar bort?

Hjälp!
Jag har lånat en Haglöfs Victor 60 liter och tappat bort en av sidfickorna! Är det någon som vet var jag kan få tag i en ny, eller som rent av har en att sälja? Känns så surt. Försökt via Haglöfs men de kunde inte hjälpa mig, vilket är konstigt eftersom det inte borde vara första fickan någon tappar bort?
Ryggsäcken är ju typ 20 år gammal så din enda chans är troligen att hitta en hel ryggsäck inklusive fickorna på blocket, tradera, facebook eller liknande.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
De är ju nästan gjorda så att man ska tappa dem, stroppen som man spänner fast har ju en benägenhet att släppa efter lite då och då....

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips