Ser inte den här jackan från Arrakoutdoor exakt ut som Garphyttans?

Jag har haft Arrak hundförarkläder och de faller i bitar utan hundens hjälp.
Garphyttan är väl resterna av ITAB? men dyrare och saknar de kläderna som gjorde ITAB värd att besöka.
 
Jag har haft Arrak hundförarkläder och de faller i bitar utan hundens hjälp.
Garphyttan är väl resterna av ITAB? men dyrare och saknar de kläderna som gjorde ITAB värd att besöka.
Garphyttan är väl startad av en person i överlevnadsbranschen som bl a har gett namn åt en handske som Hestra säljer.

//J
 
Tycker det är lite märkligt om det vore kinakopior de säljer , eftersom det är rätt tydligt om företaget, adress , om oss, vem som startade osv (Arrakoutdoor) adress i Uddevalla osv

Samtidigt som jag uppfattar att garphyttan försökt bygga ett varumärke . Och de påstår sig ha designat produkterna själva utifrån speciella behov. Så jag trodde de var mer måna om sin ”brand”
Arrakoutdoor säljer också Garphyttan så det troligaste är väl att de samarbetar.

//J
 
Tycker det är lite märkligt om det vore kinakopior de säljer , eftersom det är rätt tydligt om företaget, adress , om oss, vem som startade osv (Arrakoutdoor) adress i Uddevalla osv

Samtidigt som jag uppfattar att garphyttan försökt bygga ett varumärke . Och de påstår sig ha designat produkterna själva utifrån speciella behov. Så jag trodde de var mer måna om sin ”brand”
Skicka ett mail till Garphyttan med din fråga. Berätta gärna sen om svaret.
 
Som jag förstått har företaget levererat kläder åt garphyttan men blev nån tvist eftersom garphyttan inte blev nöjd med leveransen och skickade tillbaka dom och hävde avtalet så då satt dom där helt plötsligt med väldigt mycket kläder... Så istället för att slänga dom så säljer dom kläderna.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.