Salomon x-scream series

tomp (Tomas Löfgren)

Gäst
Vet inte om det diskuterats tidigare på detta forum, men jag undrar om det är nån som har något att säga om att använda x-scream som telis skidor. Hur de funkar i olika fören och förhållanden.
 

foppe_forsberg@hotmail.com (Mattias)

Gäst
Köp. köp. köp !!!

Hej!
Jag tycker att du skall sluta fundera och köpa direkt. Köpte ett par x-scream 8 för ett par veckor sedan, med chílibindning. Ruskigt nöjd, bra skär i pisten och ett schysst flyt i lössnön. (Jag testade Rossignols Rebel förra helgen, men den var inte lika rolig tyckte jag). Den bästa teleisskida jag kört på.


"If it was easy it'd be called snowboarding !!"
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.