Runouts

Nog för att detta måste vara en av det absolut mest stupida trådar jag sett på Utsidan, men bara för att skingra alla tvivel kring din heroism - hur hård var turen?

Om vi inte - åtminstone - talar i termer av exponerad storvägg, minst TD+/solid grad 6, monsterrygga, endast bottenskyla i chockladtermosen (lämnad som en slingad chockstone och sista säkring) blödande fingrar och rimfrost i skägget är det fan inget att komma med.

Anything less comes with the territory!

/ L.

rockstarclimber; sa:
Nog för att detta måste vara en av det absolut mest stupida trådar jag sett på Utsidan, men bara för att skingra alla tvivel kring din heroism - hur hård var turen?

Om vi inte - åtminstone - talar i termer av exponerad storvägg, minst TD+/solid grad 6, monsterrygga, endast bottenskyla i chockladtermosen (lämnad som en slingad chockstone och sista säkring) blödande fingrar och rimfrost i skägget är det fan inget att komma med.

Anything less comes with the territory!

/ L.

-exakt!

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Sådärrja, nu börjar det bli lite ordning på den här tråden.
Jag hyser inga tvivel heller om att det är aiddårarna som är modigast, så om det fortsätter i den här stilen blir det nog en intressant tråd även detta!

Eller kom till England och klättra lite höga E nummer i Peak distrikt.. Skit säkringar (om det finns några) och garanterade markfall....

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.