Roxa inlines

Hej på er

Nu när inte isen är så lockande är det dags att plocka fram rullarna. Är det ngn av er som har erfarenhet av märket Roxa och i synnerhet modellen "Beta". Kvalitet?

Mvh Rickard

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Skor

Hej och tack för tipset. Har varit och kollat på Powerslide, bra utbud och priser.

Om jag ska precisera mina tankar lite mer så är jag ute efter ett par bra skor (Roxa verka ok, eller?) som jag kan ha skenor på den andra delen av året.

/Rickard

Re: Skor

rickard svanström; sa:
Hej och tack för tipset. Har varit och kollat på Powerslide, bra utbud och priser.

Om jag ska precisera mina tankar lite mer så är jag ute efter ett par bra skor (Roxa verka ok, eller?) som jag kan ha skenor på den andra delen av året.

/Rickard

Hej, de flesta inlinesskor funkar för det, kolla dock upp vilket avstånd de bägge fästpunkterna är eftersom de flesta (alla?) isskenor har 165 mm. Inlinesskor finns dock både i 165 och 195 mm avstånd mellan fästpunkterna.

Fr.o.m i år körde jag mina inlinesskor med en isklappskena och det funkar toppen!

J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips