Ringklocka, en liten sådan...en tuta kanske?

Sundsvall är en kass stad för MTB...ska man cykla nånstans måste man dra igenom centrum (iallafall jag, som bor i Haga) för att hitta "roliga" spår...

Nåväl...jag är så less på alla barnvagnsmammo och gammeltanter som går 3 i bredd på en trottoar...jag brukar tvärnita en bit bakom dem för att dom ska höra att jag kommer...men då blir dom ju f*bannad och det är ju inte kul alltid :/

SÅ nu är jag på jakt efter en ringklocka som är minimalt liten och som duger åt att väcka liv i gamla tanter med vax i öronen! Vet du var jag kan få tag på en sådan lite pryl?

//Andreas
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
340610_Xw2.jpg



Den finns i form av ett krokodilhuvud oxå!!
 

Avslmedl

Avslutat
bergholm; sa:
Nåväl...jag är så less på alla barnvagnsmammo och gammeltanter som går 3 i bredd på en trottoar...jag brukar tvärnita en bit bakom dem för att dom ska höra att jag kommer...men då blir dom ju f*bannad och det är ju inte kul alltid :/
//Andreas

Annars hade det kanske varit säkrare (för både dej och gammeltanterna) att du höll dej på cykel- och körbanor.

/g
 
strand; sa:
bergholm; sa:
Nåväl...jag är så less på alla barnvagnsmammo och gammeltanter som går 3 i bredd på en trottoar...jag brukar tvärnita en bit bakom dem för att dom ska höra att jag kommer...men då blir dom ju f*bannad och det är ju inte kul alltid :/
//Andreas

Annars hade det kanske varit säkrare (för både dej och gammeltanterna) att du höll dej på cykel- och körbanor.

/g

Tro mig...jag försöker :)

Men ha du varit i Sundsvall så förstår du nog...cykelvänlig stad? Nej!

Patric! Vad kostar den där tutan?!
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Birgitta vet: tutor är gulliga

saxat ur Aftonbluddret, Publicerad: 2002-08-06


Birgitta, 36: Cykeln var underbar och tutan var gullig

Lustcyklaren

- Jag förstår att man bör ha cykelhjälm, men jag brukar inte använda det när jag är ute och njutningscyklar i naturen. Den här kändes lätt men lite väl varm. Jag har heller aldrig använt cykelskor, men de här gjorde att jag fick bättre grepp på pedalerna. Cykeln var helt underbar med en stabil och rejäl sadel. Picknick-korgen var fiffig. Tutan var hemskt gullig.

cykellust-108601-0_368.jpg
 
Re: Birgitta vet: tutor är gulliga

malindo; sa:
saxat ur Aftonbluddret, Publicerad: 2002-08-06


Birgitta, 36: Cykeln var underbar och tutan var gullig

Lustcyklaren

- Jag förstår att man bör ha cykelhjälm, men jag brukar inte använda det när jag är ute och njutningscyklar i naturen. Den här kändes lätt men lite väl varm. Jag har heller aldrig använt cykelskor, men de här gjorde att jag fick bättre grepp på pedalerna. Cykeln var helt underbar med en stabil och rejäl sadel. Picknick-korgen var fiffig. Tutan var hemskt gullig.

cykellust-108601-0_368.jpg

Snyft...jag blir gråtfärdig...
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.