• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

reskompis asien/australien

Hej!

Jag är en 21-årig tjej som söker någon som vill följa med till sydostasien och Australien under några månader. Än så länge är det hela bara på tankestadiet men senare i höst kommer jag att ha arbetat ihop pengar så jag har råd att vara borta i 3-4 månader men vill inte åka ensam. Så om du är sugen på att åka ut och resa och är intresserad av både fest och friluftsliv, att ligga på stranden och att ge sig ut på äventyr så skriv till mig!

/ AnnaKarin
skriv.till.ak@home.se

RESE KAMRAT

HEJSAN ANNA KARIN!
VAD ROLIG ATT DU SKALL UT PÅ EN LÅNGT ÄVENTYR.
JAG ÄR EN 25 ÅRIG KILLE SOM INTRESSERAT FÖLJA MED.
DU KAN KONTAKTA MIG PÅ TELE: 073 698 1592 EL
E-MAIL- tibloc@spray.se

MVH: IBBE M.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Ska osså resa

Hej Anna Karin!

jag har liksom du planer på en resa till asien i höst, vill uppleva äventyr men även ta det lugnt o sola som du skriver... vi kan maila mer om du är intresserad, jag är 23, bor i malmö och tycker om äventyr o spänning... min mail: magljung@hotmail.com eller tfn: 040-915934 eller 0705-794564

Mvh Magnus

Asien!

Hejsan Anna-Karin!!!

Är också på väg till Asien, främst Thailand, har inga särskilda planer men jag tänkte åka efter 15:e okt ochvara borta i minst 2-3 månader. Ska iväg och träna nu men jag mailar dig igen senare!

mvh; Stina
stina_zakrisson@hotmail.com

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips