Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan. Om du inte vill slå av annons­blockering kan du istället stödja oss genom att teckna ett Plusmedlemskap - då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
  • Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Reskompis till Asien

Hej,

Jag är en tjej på 32 år som vill åka på en äventyrsresa till Asien i höst. Än så länge är det bara en dröm men inser att för att drömmen ska gå i uppfyllelse så måste jag göra något för att komma dit. Det första steget är att hitta någon att dela denna upplevelse med för det är ju så mycket roligare att åka två. Delade upplevelser ger dubbla minnen.

Är det någon mer som går i samma tankar varför inte åka tillsammans?

Åsa

Backpacking i Sydostasien

Hej

Om du tills kan tänka dej att vänta med resan tills januari så ska jag iväg och backpacka lite i sydostasien då, tänkte börja med att ta dykcert i Filippinerna sen vidare till Malaysia/borneo, Bali kanske Kambodja, Vietnam och till sist avsluta resan i Thailand.
Jag har redan tagit tänstledigt från mitt jobb januari till april så iväg kommer jag iaf :)
Även om man kanske kommer att träffa en massa människor därborta tycker jag det vore trevligt å veta att man har lite sällskap iaf en del av resan.
Hör av dej om det verkar intressant.

Mvh Anna

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips