Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej!
Jag ska beställa lite nya lagninsdelar till Hilleberg Keron 3/GT. Bl a "skyttlar" till dragkedjor, det ska tydligen finnas någon sort/modell som heter YKK men man måste veta exakt vilken man behöver. Om någon har beställt sådana tidigare så berätta gärna!
Ring Hilleberg... dom brukar vara kanon att ha och göra med när det gäller reservdelar. Du kan nog köpa eller kanske t o m få, om dina gamla delar gått sönder.
På nästan alla dyra kläder jag har är det YKK blixtlås. Och på dom jackor jag har framme (sommarkläderna) finns det ett nummer på (typbeckning ?) på flärpen (det man drar i). Kanske är det som du kallar skyttel? Kärt barn har många namn.
Så om du har kvar någon skyttel på något annat blixtlås på ditt tält så kolla där. Annars så skulle jag ta och fotografera närbilder på blixtlåset så kanske Hilleberg kan lista ut vilken modell som passar.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer