Repkompis i Stor-Stockholm

Hej!
Jag söker någon att klättra med i Stor-Stockholm. Inget krav på hur duktig man är. Det viktiga är att man bara kommer ut och har det bra. Jag har det som krävs för klättring och det har stor erfarenhet som bestigare.
MVH/ Alexander

hej

Jag har aldrig klättrat förut men jag skulle jättegärna vilja lära mig. Jag vet inte om du kanske söker nån som har mer erfarenhet, men du kan väl höra av dig om du är intresserad. Jag bor i stockholms området.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Är intresserad att komma ut... senaste halvåret har jag varit nere vid franka rivieran och där har jag bl.a. klättrat med CAF (Club Alpin France). Dock är jag, som jag ser det, fortfarande oruttinerad klättrare. Har sporadiskt klättrat i ca ett år och i frankrike ledde jag 6a dock har jag hört att franska graderingen kan vara lite lättare än den svenska.

Har all nödvändig utrustning för sportklättring.

Bor ett stenkast från Gåseborg om du har lust att klättra där någon gång.

Hej
Det är alltid värt att ha fler i sin klätterkompis-krets. Hör av dig om du är intresserad av att haka på mig och mitt gäng. Jag klättrar helst ute och helst sport. Men all klättring är kul.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips