Recensioner saknas...
- Trådstartare Staffan Andersson
- Start datum
Hmm, säker? Detta fixade jag ju igår - testade också att köra som vanlig medlem nu och kunde lägga in en produkt.Recensioner går fortfarande inte att lägga in för ny produkt. Kommer en blank sida efter produktbeskrivning och knapptryckning på "lagra".
Raskesven
Jag fick en helt blank sida tidigare. Men nu, för några sekunder sedan, gick det utmärkt.Hmm, säker? Detta fixade jag ju igår - testade också att köra som vanlig medlem nu och kunde lägga in en produkt.
Får du alltså en helt tom sida, eller en med utsidan-hvud mm men i övrig tom?
Sak samma gäller min recension för "Skyddskåpa svetsduk" under "Gör det själv". Går man in i recensionsbanken anges at det finns 1 recension under Utrustning- "Gör det själv". Men klickar man på "Gör det själv" finns där inget.Igår lade jag in en recension (Tält/Helsport/Ringstind 1). Den syns på första sidan under "Nya Recensioner", men jag kan inte hitta den om jag går in i Recensionsbanken via fliken ovan? Inte heller syns den om jag klickar på fliken ovan och kollar de "Nya recensioner" som då dyker upp.
Raskesven
Igår lade jag in en recension (Tält/Helsport/Ringstind 1). Den syns på första sidan under "Nya Recensioner", men jag kan inte hitta den om jag går in i Recensionsbanken via fliken ovan? Inte heller syns den om jag klickar på fliken ovan och kollar de "Nya recensioner" som då dyker upp.
Raskesven
Ägarflik/sida visas enbart om produkten har registrerade ägare.Lägga in egna saknar länkar på tex Anders Nords MSR Kettel.
Ägaresidor saknas!
Produktfakta fattas ibland!